20 Şubat 2009 Cuma

18'in laneti

NE KADAR 18 ŞUBAT'TA KOYMAYA ÇALISSAMDA 18'in LANETİ İLE 21'e SARKAN 18 SATIRLIK YAZI:D:D

Bir ağustos ayının 18’inde en büyük ölüm tehlikemi geçirdim , ki daha gözlerimi bile açamamıştım hayata,

Eylül ayının 18’inde çıktım ilk defa, hiç sevmediğim bir kızla,

En sevdiğim kız ve aynı zamanda en çok üzen kız ise yine bir ağustosun 18’inde doğmuştu,

İlk defa deliler gibi sarhoş olupda rezil olmuşluğum yine bir kış ayının 18’ine denk gelmektedir,

Hayatımın en boktan senesini geçirdim 18 yaşımda,

18 yaşıma girmeden önceki son ayın 18’inde yine ağladım hiç ağlamadığım kadar,

Ve yine bir insanın hayatını 18’imde mahvetmeye karar verdim,

18 yaşımda hayatımda ilk defa sınıfta kaldım,

18 kişinin unutmadığı bir organizasyonu unutarak en büyük utancımı yaşadım yine hayatımda,

Saat 18:00 da geldim bu boktan hayata,

Muhtemelen gene saat 18:00 da veda ediyor olacağım düzene girmiş bir hayata,

18’de bir ihtimal varken kaybetmeme tavlada gene o ihtimali tutturdum hep,

18 yaşımda kaçırdım ayağıma gelen sonsuz mutluluk fırsatlarını,

18 parçası olan kekte yine en sevmediğim parçayı yemek zorunda bırakıldım hep,

20 defa yazmam gereken bir ödevi 18 defa yazarak azar yedim 4. sınıfta ilk ingilizce öğretmenimden,

18. sırada olmam yüzünden ,geç kaldım bankadaki sırada,

3 madde daha bulup 18 olmadan 19 maddeyle bitirmek istediğim bir yazı düşündüm bu satırda ama

18’in lanetini yazdığım bir yazıda bile 18 satır yazarak yine lanete gitmekten kaçamadım....

BİTTİ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder